Imieniny: Albina, Wandy i Zenona

RSS

Biuletyn Informacji Publicznej

A+ A-

Logo oficjalnego serwisu internetowego Urzedu Miasta Sieradz

Open Hair - Innowacyjna marka Sieradza


Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
 
OPEN HAIR – INNOWACYJNA MARKA SIERADZA
   

   Głównym celem projektu jest kreowanie lokalnej marki Sieradza, wpływającej na budowanie tożsamości regionu łódzkiego, poprzez wdrażanie działań wynikających ze „Strategii Promocji Miasta Sieradza na lata 2008-2013”. 

   Realizacja celu przyczyni się do wzmocnienia pozycji Sieradza i regionu sieradzkiego na mapie województwa łódzkiego i całego kraju. Marka nawiązuje bezpośrednio do postaci Antoniego Cierplikowskiego – jednego z najwybitniejszych fryzjerów w całej historii tego zawodu. Projekt pn. „Open Hair – innowacyjna marka Sieradza” przewiduje następujące zadania:

1. Organizacja „Sieradz Open Hair Festival”

  • Plenerowe pokazy kinowe
  • Koncerty muzyczne
  • XXVII Ogólnopolski Konkurs Uczniów Fryzjerstwa im. Antoine`a Cierplikowskiego
  • Ustanowienie rekordu świata w ilości osób poddawanych stylizacji fryzur w przestrzeni miasta
  • Mistrzowskie pokazy fryzjerskie

 2. Seria wydawnicza

„Open Hair Art” W ramach serii Open Hair Art, w 2011 roku planowane jest wydanie kalendarza, w którym zamieszczone zostaną zdjęcia z show fryzjerskiego, zorganizowanego podczas I edycji Open Hair Festiwal w 2009 roku.

3. Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla marki „Open Hair”

W ramach projektu opracowana i wdrożona zostanie strategia komunikacji o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in.:

  • Stworzenie dokumentów komunikacyjnych.
  • Prowadzenie działań media relations w ramach biura prasowego, w tym biura prasowego on-line, które zajmowało się będzie przygotowaniem i zarządzaniem bazą dziennikarzy, prowadzeniem proaktywnej komunikacji z mediami oraz bieżącym odpowiadaniem na zapytania dziennikarzy.
  • Wysyłka materiałów prasowych w kreatywny sposób do mediów.
  • Prowadzenie indywidualnych rozmów i spotkań z poszczególnymi dziennikarzami.
  • Produkcja materiałów związana z media relations (pakiety dla mediów, kreatywne wysyłki).
  • Zebranie wszystkich informacji dotyczących Open Hair na stronie internetowej pod adresem www.openhair.pl i zarządzanie informacjami na stronie.

Uczestnictwo w IV Pikniku Europejskm

   Organizowany po raz czwarty Piknik Funduszy Europejskich odbył się w niedzielę, 17 czerwca 2012 na Rynku łódzkiej Manufaktury. Zainteresowani mieli okazję uzyskać informacje dotyczące europejskich funduszy.

   W Pikniku uczestniczyli przedstawiciele sieradzkiego magistratu reklamując efekty rewitalizacji Starego Miasta w Sieradzu i festiwal Open Hair. Na sieradzkim stoisku będzie można było otrzymać gadżety promujące odnowioną starówkę i Open Hair Festival 2012.

- Mamy ulotkę w formie zaproszenia na festiwal, który odbędzie się w dniach od 20 do 22 lipca i baloniki z tą samą informacją – mówił Arkadiusz Kiełbasa, kierownik referatu promocji w sieradzkim magistracie.– Przygotowaliśmy też planszę z wizerunkiem Antoine’a zrobioną w taki sposób, by chętni mogli się sfotografować.

   Przy sieradzkim stoisku pojawili się również szczudlarze w czarnych pelerynach z logo Open Hair i w ekstrawaganckich fryzurach. Podczas Pikniku na odwiedzających czekały inne liczne atrakcje m.in.: koncerty zespołów takich jak Kind Off, Normalsi, Power of Trinity; pokazy kuglarskie, występy kabaretowe, zabawy dla najmłodszych, przejazdy kucykami, konkursy o tematyce związanej z funduszami europejskimi , będzie też Aleja Informacyjna z nimi związana.

Ankieta

Gdzie powinien stanąć kolejny punkt diagnostyczny rowerów